19 Nisan 2020 Pazar

Whatsapp sevgilinizin mesajlarını Okuma Açığı.

Telegram Dark Net Deep

Öncelikle erişim sağlamak istediğin kişinin numarasını *21*erişimsağlamakistediğinizkişininnumarası# yazıp bunu normal arama yapıyormuş gibi arayın

Bu erişim sağlamak istediğiniz kişinin aramalarını size yönlendirir.

2. Kendi wpnizi açın ve de erişim sağlamak istediğiniz kişinin nosunu girin ve 30sn bekleyin sonra da beni arayı seçin bir arama gelicektir onu açın ve kodu dikkatle dinleyin sonra o kadu wpye yazın böylece o kişinin wpsine erişim sağlayabilirsiniz.

Arama yönlendirmeye kapatmak içinde #21#kişininnosuşeklinde yazmanız yeterlidir.

15 yorum:

  1. Kendi wpmize girince nereye yazıyoruz şu numarayı

    YanıtlaSil
  2. Şu işi doğru düzgün anlatsanız whatssapta numara yazma yeri mi var hadi whatssap plus kullanıyoruz diyelim beni ara butonu nerede bulunuyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk whatsappa girerken numara istiyor ya ondan bahsetmıs

      Sil
    2. Ya yalan abı boyle şey mı olur kım kimin mesajları okuyabilir uğraşmayın

      Sil
  3. Çağrı yönlendirme bağlantı sorunu diyor

    YanıtlaSil
  4. Şu yorumları yazanlar mal AMK

    YanıtlaSil
  5. De amınakoyim arama gelmiyo hani

    YanıtlaSil
  6. Yapabilen var mı aq 😂

    YanıtlaSil
  7. Ben yaptım ama gerş kapatamadım

    YanıtlaSil
  8. Amına kodum benimkşni ona yönlendirmiş

    YanıtlaSil
  9. Ayrı olduğumuz sevgilimiz kini yapamıyor muyuz

    YanıtlaSil
  10. Bu konuyu açanın beynini sikeyim. neymiş arama yönlendirme bize geliyormuş öyle bişey olabilir mi sayın amina kodumun malı?
    Sırf hangi dangalak ne sallamış diye girdim konuya pek şaşırmadım da tekrar ediyorum konuyu açanın kaynanasına jumbo karides yedireyim

    YanıtlaSil

Back to Home Back to Top

Genel Blog sitemize hoşgeldiniz...